twitter


Bai frate cred ca mi s-a stricat calendaru'... Cum naiba sa fie azi 8 martie? Adica e ziua aia in care femeile se simt speciale (aici as fi putut sa continui, da' am fost destul de misogin in postarile trecute)? Nu cred, nu vedeti frate ca afara ninge, n-are cum sa fie 8 martie. Daca vreo vanzatoare de flori sau de altceva v-a pacalit ca e asa, eu zic sa va duceti inapoi sa-i dati cu florile in cap. Acum ca mi-am exprimat frustrarea, stau si ma intreb daca o sa ninga de Paste. Adica o sa vina iepurasul cu sania si cu ouale in sac, in loc de cos (bai perversilor, nu la sacu' ala ma refeream)?
Tinand cont de acest gand ce ma framanta, dupa cum puteti observa, am scos martisorul de pe blog, pentru ca m-au pacalit si pe mine niste vanzatoare ca acum o saptamana a fost 1 martie si am pus in loc un Iepure Craciun sau cum naiba sa-i zic. Oricum urarea pe care o spune e: "Ho, Ho, Ho, Paste fericit!" in mod sigur. Cred ca iepurele ala rosu se va apuca maine si de deszapezit (varianta 2.0 de iepure va avea un plug in fata) ca astia sigur n-o s-o faca. Daca nu-s pregatiti iarna si nu se astepta sa ninga in decembrie, cum sa se astepte sa ninga in martie? Acu ceva timp un nene cu haine violet zicea ca "Iarna nu-i ca vara", da' a uitat sa continue. De fapt proverbul intreg era: "Iarna nu-i ca vara, da-i ca primavara." Cum le stiu marinarii astia pe toate...

0 comentarii: