twitter


Cica ar mai trebui sa scriu cate ceva pe blog, asa spune lumea. PLM mi-o sila sa scriu si sa povestesc marea cu sarea... despre cum am petrecut saptamana trecuta, despre cum trebuia sa petrec saptamana asta, despre toate pitzipoancele obosite pe care le-am cunoscut pe unde am fost... Ar fi iesit ceva lung si funny poate, da' mi-e sila. Asa ca o sa fac lucrul care imi face cel mai mult placere si la care ma pricep cel mai bine si anume sa iau lumea la p*la (pardon sa ma impreunez cu ea, cum spune Becali, ca e post acu', nu poti sa dai cu p*la asa incolo si incoace). As putea spune "sa iau la misto" sau "sa fac caterinca" da' suna prea bucuresteneste si nu-i suport pe gusterii astia de bucuresteni.
In fine si daca tot am ars-o saptamana trecuta prin cluburi aiurea m-am gandit sa fac misto de gaozarii aia care apar in pozele de pe site-ul de la Dumars (personal mai mult am fost prin Princess, da' cum aia au pe site poze cu Adam dansand din buric, Eva facand prezentare de moda si sarpele ca DJ am ales astalalt club de studente mucoase, da' fitzoase ca sursa de inspiratie). N-o sa pun pozele, ci doar link-uri catre site-ul oficial din doua motive, hai trei: primul e ca poate se trezeste vreo unu/una si zice ca le-am editat in Paint, al doilea e ca daca le pun o sa iasa o postare vizibila de pe luna si nu vreau sa ma cert cu chinezii si c*catu' lor de zid si al treilea e ca daca scot aia pozele de pe site o sa va oblig la un exercitiu de imaginatie. O sa va ganditi din toata puterea cum aratau de fapt aratarile de le-am descris eu.

Sa incepem:

Foto1: http://www.dumars.ro/shared/galerie/140/4216597_resize2.jpg

Avem de-a face cu "Balena dansatoare", genu' de tipa care baga doua shaorma ca sa-si faca curaj sa urce pe cub. Cred ca in literatura de specialitate i se spune Moby Dick sau Dick Hunter, nu-mi mai amintesc exact. Uite-o frate ce fata de Porky Pig are. Sterge-te fa la gura de laturi. Oricum noroc ca are manusi, banuiesc ca-s pentru aderenta sporita, in caz de prinde vreo p*la intamplator, sa n-o scape cumva, ca cine stie cand mai are ocazie. Pa pisi, te pup!

Foto2: http://www.dumars.ro/shared/galerie/140/2071191_resize2.jpg

Genu' de poza in care daca dai zoom poti sa-i spui daca a baut prea mult pentru ca are ficatu' marit (ficatu-i in dreapta apropo, deci nu e vizibil direct in poza, banuiesc ca v-ati prins de metoda de diagnosticare). Te-a vazut fa mata cand ai plecat d-acasa? Oricum poza te surprinde in postura ta de baza, marfa (esti carata ca pe sac). Multe succesuri pe viitor alaturi de valorosu' cu diamant in ureche de langat tine! Te-am pupat si pe tine numai asa sa-l fac pe gaozar gelos. Hai pa!

Foto3: http://www.dumars.ro/shared/galerie/140/3466619_resize2.jpg

Sa-mi bag p*la ce m-am speriat! Am crezut ca e vie... Vesnica pomenire. Pe asta n-o pup ca nu pup mortii.

Foto4: http://www.dumars.ro/shared/galerie/140/7846243_resize2.jpg

Astea trebuiesc privite ca tot unitar. Chestia funny e ca pe cat are una ochii de mici, pe atat ii are cealalta de mari. Brrrr.... Freeky

Foto5: http://www.dumars.ro/shared/galerie/140/9744713_resize2.jpg

Initial am zis ca pun doar poze de p*zde, da' asta-i prea de tot. Cum c*aie sa ai un tricou fake cu stema de la adidas, da' c-o linie in plus, pe care sa scrie... "original"? Date-n p*la mea de valoros si tu!

Am revenit spalat pe dinti si clatit cu apa de gura (la cate panarame am pupat era strict necesar).

Nota: Daca dati cumva, din intamplare, de vreun moldovean printr-un club din cele doua amintite mai sus, puteti sta linistiti ca cel mai probabil nu-s eu.

0 comentarii: