twitter


In primul rand imi cer scuze celor care vor fi deranjati de faptul ca o sa vorbesc la persoana 1 (asta e... dintotdeauna mi-am dorit sa fiu o pitzipoanca - vorba unui prieten, moldovean din sud, "daca eram femeie, mare c*rva mai eram"). In al doilea rand, deoarece exista doua categorii de piztipoance (sa-mi bag p*la era sa zic p*zde, si-am zis ca nu injur pe blog) ce frecventeaza clubul in cauza [alea de cauciuc care au ca unic element natural un dinte (si ala de lapte si tinut intr-un saculet in poseta de mana ca sa-i poarte noroc) si alea care au iesit din sfera de f*tut, au 1 tona pe-un picior si spera ca poate, poate...] intre parantezele acolade gasiti explicatia pentru categoria 2, descrierea implicita fiind facuta pentru categoria 1 (da... m-am murdarit de neolegisme la gura).

Asa sa incepem:

09:05 - Incep sa ma dezmeticesc putin, dau sa ma intorc pe fata, scartaie ceva ?!?, ce prosta sunt, e de la silicoane, mi le-a facut cadou iubi de curand si am si uitat de ele... {ma trezesc ca ma roade o foameeee, incerc sa ma mint ca nu mai mananc shaorma, si ca ma apuc de sala si intr-o luna maxim intru in categoria 1}

09:07 - Ma dau jos din pat, incerc sa mananc un baton dietetic, nu pot sa-l mananc pe tot, asta e si-asa m-am ingrasat in ultimul timp {ma rosogolesc pana in fata patului, deschid frigiderul si mai iau cateva guri din shaorma de aseara, ce sa fac, mi-era foame si ma place iubi si asa, iar iubi arata bine la cele 3 tone ale lui}

09:10 (daca o tin in ritmu asta o sa-mi ia o zi sa scriu) - Intru pe mess si pe facebook (hi5 e pentru c*rve) sa vad ce p*lifrici mi-au mai dat add, oricum iubi nu stie, si na nu tre sa am si eu o rezerva, daca gaseste iubi una mai tunata ca mine, ce fac? {doamne ajuta sa imi dea cineva add, o sa am aproape 2 admiratori atunci, ba nu 3, ca iubi e cat 2}

09:13 - Ma apuc de jucat farmville, public toate modificarile legate de porcii si curcile mele, poate, poate, vede cineva, da click si se uita peste cele 800 de poze din profilul meu {idem... doar ca am 3 poze si alea modificate in Photoshop}

10:00 - Inca joc

11:00 - Inca joc

12:00 - Inca joc

13:00 - Ati prins ideea...

14:13 (asa de-al dracu, sa fie cu ghinion) - Imi sun prietenele sa vad ce fac, vorbim putin despre cum a fost sambata trecuta in .... (optiune default Bellagio, a se inlocui in functie de locatia cititorului), despre cum o sa ne distram saptamana asta, despre cum o sa ne imbracam, d-ale noastre {idem}

15:00 - Ma apuc sa-mi probez hainele, abia astept, imi pun prima rochie (taranii ar spune ca arat ca un glob de discoteca, da' nu e deloc asa), iubi imi spune ca daca mi-o iau pe aia el tre sa-si ia ochelarii de soare ca sa nu-l orbesc... in fine, mai bine imi iau chilotii astia cu curea (iubi spune ca e fusta) si sutienul cu paiete... {imi iau rochia cu imprimeu de piele de leopard, iubi si verisoara lui ma ajuta cu margarina ca sa intru in ea, pfuuu, am reusit}

15:31 - Le sun pe fete sa le zic cu ce ma imbrac... o sa fie invidioase {idem, cum dracu doar leopardu e regele junglei, sau nu-i asa iubi?}

17:00 - Incerc sa mananc restul de baton de dimineata, abia reusesc, sper sa nu se vada diseara ca am exagerat cu mancarea {mai bag 2-3 shaorma, d-acu am intrat in rochie, ce mai conteaza}

19:00 - Iubi pleaca, imi spune ca se duce cu baietii la bere (-interventie povestitor- "de fapt se duce la bagaboante ca cu asta nu face nimic in seara asta, ca se duce in club"), asta e ma duc cu taxi-ul {idem, iubi cauta alta mai slaba, poate are si el noroc odata}

20:00 - Ma apuc sa ma gletuiesc pe fata (dau amorsa, doua straturi de glet), apoi finisez (treaba de maestru, o sa-i zic lu' iubi sa-mi faca firma de constructii ca ma pricep) {idem, doar cantitatea de material consumat difera}

23:00 - Ma intalnesc cu fetele si plecam cu taxi-ul, toate ma invidiaza se vede pe fata lor {idem, difera numarul de taxiuri, chiar daca numarul de prietene e acelasi}

23:35 - Ajung acolo... fac poze, abia astept sa ma bage cineva in seama si sa-mi ceara numarul, fac poze, ma ling cu unu de abia l-am cunoscut, fac poze, imi iau o cola, fac poze, imi da ala sa beau pana ma face muci (era sa zic p*la), fac poze, ma duce la el in masina, vin fetele sa ma salveze (-interventie povestitor- "n-am vrut sa fiu rau"), stau pana se sparge gasca, ce tare a fost {fac poze, fac poze, fac poze, fac poze, poate gasesc un manelist ratacit pe acolo sa ma bage si pe mine in seama, ca de salvat n-au sanse astea sa ma scoata din masina... hmmm, de fapt cum dracu intru in ea... daca o fi, vad eu cum...}

05:00 - Ajung acasa descarc pozele si le pun pe facebook, ca dimineata cand m-oi apuca de farmville sa le vada lumea, ma culc {n-am timp de Photoshop la ora asta, plus ca mi-e cam foame, ma culc}

Gata...pfff ca m-am plictisit. Din pacate nu gasit pana acum o corespondenta de 100% intre o pitzipoanca si cele de mai sus, o sa mai caut, promit.

P.S.: Daca esti o piztipoanca adevarata care frecventeaza un club de fitza si nu te regasesti in cel putin 20% din afirmatiile de mai sus eu zic sa te chinui mai mult ca tinzi spre normalitate si o sa te paraseasca iubi.

0 comentarii: