twitter


Ca moldovean [d-ala din Romania, nu d-ala din tara "di 3,14sti Prut" (3,14 e pi... si iese pisti, si... da nu e funny deloc, mai ales ca am un vecin p-aici din tara aia si nu pare prietenos deloc, sau mai bine zis, nici un centimetru cub din aia doi metri, nu pare deloc prietenos)] venit in Bucuresti (satu' cu tarani mai multi decat in Moldova) am decis sa-mi fac blog sau "glob" cum spune Becali, chiar aici (asta e link, in caz ca nu v-ati prins, d-aia e scris cu albastru... daca nu stii ce-i ala link si iti scuipi degetele inainte sa apesi tastele, sau nu, nu le scuipi, ca-ti curg bale din gura pe ele, nu stiu cum naiba ai ajuns aici, si singura solutie ar fi butonul rosu din coltul din dreapta sus).
Apropo de Becali... asta se crede un nou Mesia, ca incearca din ce in ce mai tare sa-i bata recordurile lui Dumnezeu la facut minuni. Sa luam un exemplu... a zis el "Sa se faca lumina!" si s-a facut lumina in Ferentari (am pus un link de la un ziar de-al moldovenilor in caz ca nu v-ati dat seama sau continuati sa cititi pentru ca pur si simplu nu sunteti in stare sa mutati mouse-ul pana in coltul drepta sus), a incercat el sa legalizeze iarba? (nu aia de pe Ghencea, ca aia nu exista) ci aia de-o fumau fratii mei de la Iasi de faceau maxi-taxi din salvari in fiecare sambata si au interzis-o astia? Cum nu? Nu el a dat startul campaniei "Free Gigi" (daca nu stii ce inseamna de fapt "Free Gigi" cauta si tu in vreo 2 almanahe si poate ai succesuri si gasesti, daca nu incearca pe Goagle, Gagal, Gogle....). Nu el a schimbat apa in vin, apoi vinul inapoi in apa cand si-a dat seama ca aia de la Steaua n-au voie sa bea... Nu? Ok, gata ca bat campii si vorbeam despre altceva.
Ziceam ca am decis sa-mi fac blog, unde o sa scriu toate tampeniile care imi trec prin cap, eventual mai pun cate-un link de la tampeniile altora care au trecut si pe la mine prin cap la un moment dat, o sa ironizezi moldovenii si o sa-i iau la misto pe aia care fac misto de ei (cazul bucurestenilor cu pamant sub unghii care se cred superiori pentru ca ragaie aer de Bucuresti, sau al oltenilor care cred ca moldovenii sunt prosti doar pentru faptul ca s-au nascut acolo - stati linistiti si noi credem acelasi lucru despre voi, doar ca suntem mai multi)... In fine m-am plictisit, ati prins ideea [poate d-aia nu trebuia sa-mi fac blog, ca ma plictisesc repede, sau poate pentru ca fac parte din categoria celor care scriu mai mult decat citesc... da' sunt persoane mult mai importante ca mine in categoria asta (de ele vorbesc: persoana 1, persoana 2), asa ca nu-mi fac griji]. Continui altadata.

0 comentarii: